Kor ofte snakkar du med medarbeidarane dine om kva som motiverer dei, eller kva slags planer dei har for karrieren sin?
Medarbeidarsamtalen gjer det mogeleg både for leiar og medarbeidar å setje av tid og førebu seg til ein planlagt samtale om utvikling.
Ei samtale om utvikling
Samtalen er eit godt utgangspunkt til å gjere ei vurdering av medarbeidaren sine ynskjer om vidare utvikling opp mot verksemda sine noverande og framtidige kompetanseplanar og oppgåver.
Samtalen er ikkje eit alternativ til å gi regelmessige tilbakemeldingar på utførd arbeid. Dersom du opplever at medarbeidaren ikkje utfører arbeidet som forventa, eller at det er naudsynt å korrigere atferd, kan du lese meir om dette under personalsaker.
Kompetansestyring
Medarbeidersamtalen kan vere ein del av kompetansestyringa til verksemda. Samtalen bør i så fall bli plassert i årshjulet for styring og leiing i verksemda di.
Dfø tilbyr eit medarbeidersamtaleverktøy som gir deg og dine medarbeidarar råd om korleis du førebur deg til ein slik samtale og korleis du gjennomfører og dokumenterer samtalen.