Bli med på workshop og lær nye måter å jobbe på

Vi vet at vi skal og må jobbe annerledes fremover. I Tillitsreformuka kan du delta på flere workshops og utforske nye måter å jobbe på.

Under Tillitsreformuka har du flere workshops og webinarer der du kan lære mer om dette.

Hva er Tillitsreformuka?

Tillitsreformuka er en temauke fylt med kunnskapslunsjer, seminarer og panelsamtaler om partssamarbeid, ledelse, nye arbeidsformer og styring.

Sjekk ut hele programmet og meld deg på Tillitsreformuka.no

Workshop i involvering av brukerne

12. og 13. november gjentar vi suksessen med kurs i designdrevet innovasjon med DOGA. Sist Statens arbeidsgiverportal og DOGA holdt dette kurset for HR i staten, var det mange som ikke kom med.

Benytt sjansen til å bli kjent med en god metode for å jobbe mer brukerrettet på denne uformelle workshopen.

Kurset Designdrevet innovasjon – verdiskaping gjennom design er fysisk og arrangeres fysisk i DFØs konferanselokaler både 12. og 13. november.

Velkommen til kurs der du vil: 

  • se verdien design kan skape for din virksomhet
  • bli kjent med grunnleggende fremgangsmåter i designmetodikk  
  • få inspirasjon til å starte en designdrevet prosess i din virksomhet  
  • kjenne til ressurser og støtteordninger som kan være relevante  

Delta digitalt på Læringsverkstedet

Kan du ikke møte fysisk, anbefaler vi deg å delta digitalt på Læringsverkstedet i regi av DFØ og Digdir tirsdag 12. november fra 09-12.

Læringsverkstedet tar for seg metodikk og verktøy innen testing, prototyping og lab-metodikk for å utforske: Hvordan eksperimentere og teste i praksis?

Ønsker du å høre hvordan andre har jobbet brukerrettet?

Vi skal sette brukerne i sentrum, vi skal samarbeide på tvers og vi skal gi tillit, tid og mer innflytelse til dem som er i førstelinja og utgjør ryggraden i velferdsstaten. Men hvordan lykkes vi med det?

Publisert: 22. oktober 2024 Oppdatert: 23. oktober 2024

Fant du det du lette etter?

Nei

Det beklager vi!

Tilbakemeldingen din er anonym og vil ikke bli besvart. Vi bruker den til å forbedre nettsidene. Hvis du vil ha svar fra oss, ta kontakt på telefon, e-post eller kundesenter på nett.